Blogia
... be different

A bus stops and 2 men get on...

...They sit down and engage in an animated  conversation.

The lady sitting next to them ignores them at first, but her attention  is galvanized when she hears one of them say the following:

"Emma come first. Den I come. Den two asses come together. I come  once-a-more! Two asses, they come together again. I come again and pee twice. Then I come one lasta time."

The lady can't take this any more,

"You foul-mouthed sex obsessed pig," she retorted indignantly. "In this country, we don't speak aloud in Public places about our sex lifes."

"Hey, coola down lady," said the man.

"Who talkin'abouta sex? I'm a justa tellin' my frienda how to spell 'Mississippi'."

4 comentarios

kaka -

Bueno, eu non son coma vós e aínda me tiven que esforzar para entendelo (... que triste, en 18 días marcho a Alemaña e non teño nin idea de inglés, moito español van aprender comigo :P), pero bueno a grandes rasgos podo dicir que si, que á muller ninguén lle deu vela nese enterro que logo é o que pasa non sabes por onde vai o asunto e como xente é como é, sempre pensando en verde pois é o que hai...

Veña, espero que pasaras un bo verán e desfrutas o que che quedan das vacacións (a min 20 días :( ... ánimo, só quedan 113 días para as vacacións de Nadal).

Sen máis...

mariña -

Alex: seguro que o embarazo che senta xenial; aproveita, que en nada xa che chega a visita...
Cecilia: yo también me alegro de verte!!! Debo aprender de esa moraleja, porque a veces (bastantes) me meto donde no me llaman...

Cecilia -

Moraleja: No meterse a donde no nos llaman, además de no ser mal pensados. (Que no se interprete esto como una falta de compromiso. Los hechos nos dirán cuándo se puede intervenir o no).
Me alegra verte por aquí de nuevo!
Saludos!

alex -

Hai que ver que mal pensada é a xente! Espero que vaia todo ben. Eu xa estou máis gorda e teño menos nauseas. Xa estou de tres meses, pásache o tempo tan rápido! Un bico.