Blogia
... be different

meme

meme

Adriana me ha invitado a continuar un meme que está circulando por ahí: invitación que, por supuesto, acepto encantada. Ahí va:
Una frase que defina tu blog:
Se aprende haciendo, pero se aprende más hablando de lo que se ha hecho, y más cuando ese "hablar" no es un monólogo, sino un diálogo vivo.

Una frase que te defina como blogprofesor:
Es importante que dejemos constancia de nuestro desarrollo profesional, de las reflexiones en y sobre nuestras acciones, porque sólo así podremos, entre todos, construir el conocimiento que nos haga crecer en este aprendizaje colaborativo.

El edublog que recomendarías:
El de las alumnas y alumnos que están ahora experimentando y entendiendo este proceso de desarrollo compartido; también MOREA, sekeirox y aulablog.

¿A quién le paso el encargo?
A tres personas inmersas en el mundo de la educación, pero que, seguro, tienen puntos de vista muy distintos: Ramo, Marykinha, Kaká.

6 comentarios

mariña -

Moitísimas grazas, kaka!! Xa colmaches casi de todo as miñas expectativas con este comentario... O erro é meu por non aclararche un pouquiño o tema dos "edublogs" (ainda que non penses que eu estou máis posta ca ti). Pois simplemente son blogs nos que se tratan temas educativos, e xeralmente tendo en conta a correcta integración das novas tecnoloxías. Nada máis chegarme a invitación a continuar o meme pensei en ti, ainda que non sexas blogprofesor (eu tampouco o son): pero eres un incrible blogalumno ou blogger a secas, e podes falar como tal. Con respecto a quen pasarlle o meme... seguro que tes xente ó teu arredor (compañeiros, profesores, amigos ...) que teñan blogs nos que falen dos mesmos blogs, das técnicas da información e da comunicación relacionadas coa educación, ou de calquer tema que sempre serve para medrar compartindo (as túas parábolas son un perfecto exemplo disto).
Grazas outra vez polo teu interese, e non teñas presa por continuar co meme: somentes cando teñas tempo e gañas, vale? Un bico enorme.

kaka -

Dicir que me honra participar nesta iniciativa, e que sen dubida o vou facer. Unicamente quero xustificar a miña tardanza en facelo, pois no meu caso é un tanto complicado, pois nin son blogprofesor nin na vida escoitara falar dos edublogs, e moito menos sei a quen pasarlle o meme, pois se eu non sei, menos van saber os meus amigos...

Simplemente iso, e dicir que espero colmar as expectativas que depositaches en min na hora en que decidiches involucrarme neste asunto.

Sen máis...Dicir que me honra participar nesta iniciativa, e que sen dubida o vou facer. Unicamente quero xustificar a miña tardanza en facelo, pois no meu caso é un tanto complicado, pois nin son blogprofesor nin na vida escoitara falar dos edublogs, e moito menos sei a quen pasarlle o meme, pois se eu non sei, menos van saber os meus amigos...

Simplemente iso, e dicir que espero colmar as expectativas que depositaches en min na hora en que decidiches involucrarme neste asunto.

Sen máis...

mariña -

Hola Pilar! Qué sorpresa! Muchas gracias por tu comentario: mi blog se va a poner colorada... (definitivamente creo que la voy a tratar en femenino, ¿por qué no?). Sí, por desgracia creo que a todos se nos rompen los esquemas, pero yo estoy llegando a la conclusión que no es malo del todo, ya que te obliga a buscar estrategias para salir del marrón, ¿qué te parece?
Bicos y gracias otra vez...

Pilar -

Hola Mariña,
Simplemente unas líneas para felicitarte por tu blog. La encuentro muy interesante, y tus comentarios son muy buenos. Estuve echando un vistazo a los consejos para organizarnos mejor en el trabajo. Yo suelo hacerlo siempre, pero siempre también, se me acaban rompiendo los esquemas. Bueno, a ver si un día te dejas ver por la facul, que hace mucho que no nos reunimos, vale? Bicos

mariña -

Todo un placer...

Adriana -

Gracias por estar ahi