Blogia
... be different

referencias hipertextuales

referencias hipertextuales

Seguramente no soy la única a la que le pasa eso de que cada vez que le surge una duda piensa inmediatamente: "Internet"; si bien no es la solución a todos nuestros "problemas", sí está claro que nos es de gran, y en mi caso me atrevo a decir que también imprescindible, ayuda en la búsqueda de información de todo tipo. Ahora bien, cuando en un proyecto, memoria, trabajo, artículo... necesitamos incluir la referencia a la ubicación de esa información (del mismo modo que cuando se trata de material impreso debemos dar los datos bibliográficos de autor, año de publicación, título, editorial, páginas consultadas, etc.), ¿sabemos qué norma se suele seguir? Lo de hacer un simple corta y pega de la dirección de la página me empezó a parecer un poco cutre, de modo que le pregunté a José Manuel, ya convertido en profesor resuelve-problemas, y, más rápido que su sombra, disparó la solución. Por si a alguien le interesa el modo correcto de incluir citas hipertextuales, aquí tenéis el modo de hacerlo.

11 comentarios

mariña -

Grazas outra vez! Non me decatara desa opción... Xa a puxen en práctica: paréceme xenial! Outro saudiño.

Carlos Santos -

Agrádame que che gustase a ferramenta, a verdade é que é moi práctica.
Viches que hai unha opción cando entras identificada no CiteUlike e vas por exemplo á miña library, seleccionas o artigo que che interesa e aparece a opción: I like it (gústame) e quero tela na miña library. Facendo uso desa opción a min apareceríame que outras persoas, que usan a ferramenta, teñen ese artigo en cuestión na súa Library. E outra forma de ir facendo comunidade de intereses.
Un saúdo

mariña -

Boas Carlos! Moitas grazas por me informar acerca da existencia desta ferramenta. Entrei no teu blog e estiven observando en que consistía; véxoa moi práctica, de xeito que xa fixen a miña propia "library". En realidade polo de agora somentes incluín un artigo teu que vexo pode ser de interese, pero pouco a pouco irei ampliándoa. A verdade é que se nota que aínda estou a pensar en papel, xa que nin se me pasara pola cabeza esta posibilidade. Grazas de novo. Un saúdo.

Carlos Santos -

Ola Mariña, é certo o que contas sobre a importancia de referenciar adecuadamente. Non obstante, no caso das anotacións nun blog, pode quedar un pouco pesado demais toda esa información que consideramos necesaria. Deste xeito adoitamos a asumir como suficiente, citar a fonte e facer as ligazóns correspondentes.
No meu caso, cando estimo necesario facer a referencia completa a unha obra, boto man dunha ferramenta que me resulta de moita utilidade: o CiteUlike (hai moitas ferramentas deste tipo en internet pero eu quédome, de momento con esta).
En Sekeirox, hai unha ligazón ao meu CiteUlike e podes seguir os meus pasos por distintos documentos que vou revisando (non a teño ao día, pero sérveme de axuda) e de paso sérveme para facer unha ligazón rápida a unha referencia hipertextual máis completa.
Un saúdo

mariña -

Pues lo mismo te tigo, Cecilia! Te agradezco que hayas visitado esta segunda página y todo lo que me dices de ella. Un bico.

Cecilia -

Gracias por visitar mi sitio y dejar tus comentarios. Tu blog es superinteresante: interactivo y bien organizado. En cuanto al tema de "Internet", estoy de acuerdo con vos; es una herramienta de trabajo muy útil, que más de una vez nos simplifica las cosas y otras tantas nos entretiene. ¿Para qué negar esto último? Finalmente, lo de las citas hipertextuales me pareció muy oportuna; había cosas que no las había tenido en cuenta.
¡Saludos!
PD: Recién me doy cuenta por qué no se publicó mi comentario esta mañana. ¡¡¡La pregunta antispam!!!

mariña -

De nada! Alégrame que vos poda ser de utilidade. Un bico.

kaka -

a verdade, eu, como Martina, nunca parara a pensalo e abofé que me vai ser moi útil.
¡¡Moitas grazas!!

mariña -

Je, je! Pois alí estaba a tele precisamente na hora que eu me apuntara... Pero estaban as dúas profes de mates e elas explicaron de que iba o obradoiro. Entre outros, fixeron un primeiro plano das miñas mans facendo o rombododecaedro estrelado (menos mal que o tiña ben practicado). Xa o emitiron dúas veces o venres.

Alexandra -

A min tamén me pareceu sempre cutre iso de poñer só o enlace, pero na maior parte dos casos non podería poñer toda esa información aínda que quixera porque non atoparía de onde sacala. Internet é moitas veces un laberinto e incluso os propios autores chegan a agachar certos datos. Pero está ben intentalo. Para a próxima vou seguir o guión.
Vémonos na expo de mates.
Ah! Espero que non che fora a tele xusto cando estabas ti! jeje.

Martina -

Pois a verdade é que tivestes unha boa idea, porque eu nunca me parara a pensalo.
Gracias, intentaremos non quedar moi mal en Valencia.
Vémonos o luns no noso querido obradoiro das mates.