Blogia
... be different

cine gastronómico

cine gastronómico

Hace unos días publicaba una entrada dedicada a la película ¿Qué se está cociendo? (What's cooking?), en la que la acción se desarrolla el "Día de Acción de Gracias" (o sea, justamente hoy). La semana pasada disfruté viendo la película Chocolat, y esto me hizo recordar que otras producciones como El festín de Babette y Como agua para chocolate las puedo incluir también en una lista que lleve por título "I enjoyed this film". ¿Será pura coincidencia o es que una de mis debilidades resulta ser el "cine gastronómico"? Si es así, lo acabo de descubrir...

Ahora mismo no recuerdo más películas (que yo haya visto) dentro de este género; así que si queréis ampliar vosotros la relación de títulos y comentar qué os parecieron no os cortéis...

7 comentarios

supra footwear -

Life has many joys and sorrows. We should deal with things in an easy. Do you think so?

mariña -

Se, como dis, o mundo que se presenta é doce, entón vaime gustar seguro... Grazas de verdade pola túa contribución!

kaka -

Eu engadiría "A fábrica de chocolate", que non está entre as miñas favoritas, aínda que tampouco considero perdido o tempo que empreguei en vela, o mundo que se presente é tan doce...

Sen máis...

mariña -

Gracias mil por tu aportación, Berta! "Fresa y chocolate" la vi hace tiempo (ya no me acordaba), "Tomates verdes fritos" un trozo, y la otra no, aunque el título me suena... Bicos!!

Berta -

A mi se me ocurren dos! "Fresa y chocolate" con Jorge Perugorría y "Tomates verdes fritos".
Ah! y también podemos añadir "Las normas de la casa de la sidra"...
Seguiré pensando!
Bicos!

mariña -

Moitas grazas por engadir este título á lista, Alexandra. Teño escoitado falar de película, ainda que nunca a vin; en canto teña ocasión fareino.
Bicos!!

alexandra -

Ademais das que nomeas, a min encantoume "Deliciosa Marta", na que os personaxes principais traballan nun restaurante e na que se pode ver cómo xente de distintas orixes e culturas chega a algo máis que a entenderse. Se non a vichedes, recoméndovola agora que xa empezou o tempo frío e gris. Xa contaredes que tal vos pareceu.