Blogia
... be different

Test

Test
Kaká invitoume de novo a falar un pouco de min a través dun test. Quen quera animarse pode facelo tamén... 
- 10 anos atrás...
Penso que era algo parecido ó que son agora, ainda que cunha mente moito máis estreita e coas cousas ainda menos claras.
- 5 anos atrás...
Non estaba nun dos meus mellores momentos, pero era o comezo da reconstrucción dunha ainda máis forte personalidade.
- 1 ano atrás...
Comezaba a disfrutar dunhas merecidas vacacións despois dun ano de moito traballo.
- Onte...
Disfrutei dun día estupendo cunha das persoas máis especiais do mundo.
- Mañá...
Iso nunca se sabe.
- Snacks...
Calquera, pero vendo unha película que me guste.
-Cinco bandas e/ou artistas...
Gústame de todo, de xeito que non podo quedar con cinco.
- Cousas que faría con 100.000.000 €:
Tolear.
- Cinco lugares aos que me gustaría ir...
Pásame o mesmo que cos artistas.
- Cinco malos hábitos que teño...
1. Encender o ordenador nada máis espertar e apagalo xusto antes de ir para a cama.
2. Non facer verdadeiros esforzos de morder a lingua moitas veces.
3. Querer ter sempre as portas pechadas (as portas somentes no sentido literal).
4. Ser sempre de extremos e non quedarme case nunca nun termo medio.
5. Meterme ás veces nos asuntos dos demáis.
- Cinco cousas que me gusta facer...
1. Estar coa familia e cos amigos (por separado).
2. Aprender experimentando.
3. Relaxarme e non facer absolutamente nada.
4. Pasear polo monte.
5. Ir de pesca con expertos.
- Cinco cousas que NUNCA vou empregar...
Xa digo que o de "NUNCA" o vexo complicado de asegurar.
- Cinco programas de TV que me gustan...
As comedias e calquera cousa que me deixe durmir a sesta...
- Cinco películas que me gustan.
Non me chego a decidir, pero gústame calquera boa e véndoa en compañía que non fale nos momentos importantes.
- Cinco persoas que me gustaría coñecer...
Ás veces unha se decepciona co que se atopa, de xeito que mellor non arriscar...
- As cinco cousas que máis disfruto.
1. A boa compaña.
2. Un bo despertar despois dun soño complicado.
3. O momento despois de facer un bo exame.
4. A recolleita de froitos (en sentido literal e figurado).
5. Beber cando teño sede (").
- Cinco xoguetes favoritos... de cando era pequena:
1. A miña xémea e o meu irmán.
2. Os patíns.
3. A bicicleta.
4. A goma (de saltar).
5. A area da praia.
- Tres persoas afortunadas para que fagan o mesmo...
Ramo
Alex
Martina

6 comentarios

mariña -

Jo, moitas grazas, Ramo!! Así da gusto invitar á xente...

ramo -

ese anónimo soy yo, me olvidé de escribir mi nombre

Anónimo -

invitoume de novo a falar un pouco de min a través dun test. Quen quera animarse pode facelo tamén...
- 10 anos atrás...
estaba completamente absorvida en mi hijo mayor, que acababa de nacer (os lo cuento para que no lo hagais, un hijo es muy importante,pero tu vida tb y no debemos dejarla de lado nunca)

- 5 anos atrás...

atravesando una muy mala racha que me enseñó que soy más fuerte de lo que pensaba
- 1 ano atrás...
superando esa mala racha, orgullosa de mí misma por haber logrado hacer algo diferente a lo que llevaba haciendo los últimos diez años
- Onte...
en la playa jugando con los niños de la pandi en los juegos dorneiros, mi hijo ganó al pañuelo y fue el niño más feliz del mundo, según él porque nunca había ganado nada (que fácil es hacer feliz a un niño y a una mamá tb, sólo con ver feliz a su hijo)
- Mañá...

comida en la playa con todos los dorneiros y concierto de la Compañía do Ruido, supongo, pero como dice mariña,... eso nunca se sabe
Snacks...
una bolsa de pipas facundo dando un paseo por el muelle de mi pueblo de noche.
-Cinco bandas e/ou artistas...
No sé "a compañía" supongo que porque es mi hermano y por eso de apoyar a los tuyos, pero estoy contigo, me gusta casi todo
- Cousas que faría con 100.000.000 €:
puff, repartir mucho para non tolear como Mariña
- Cinco lugares aos que me gustaría ir...
a Escocia a visitar a mi hermano (lo tengo fácil, pero soy una perezosa), a una casa rural con mis amigas y los pequeñuelos (fuimos este invierno y repetiré), a la playa del vilar cuando se vayan los turistas, a la madalena que hay una fervenza que te mueres y a las piscinas de la curota (ya ves que fácil lo tengo todo, á porta da casa)
hombre y por supuesto a cualquier lugar del mundo que merezca la pena ver, pero elegir sólo cinco me sería imposible
- Cinco malos hábitos que teño...
*dejar la puerta de la nevera abierta
*encender la tele mientras estudio
*cambiar los muebles de sitio ochenta veces al año
*levantarle los castigos a mis hijos y alumnos en cuanto insisten dos veces
*fedellar en todo ya que normalmente acaba roto o estropeado....
- Cinco cousas que me gusta facer...
*going to the beach, of course.
*salir a cenar con mis amigas
*relajarme leyendo un buen libro de intriga cuando no tengo nothing to do
*las sardiñadas en el monte (por no decir las sardinas)
*remar en una canoa de las que alquila Domi en la playa por allá por la isla de los ratos, donde no oyes a nadie.
cinco persoas que me gustaría coñecer...

cualquier persona corriente con la que pueda conversar, nada de famosillos, dan noxo casi todos.
- As cinco cousas que máis disfruto.
*meterme en cama después de un día agotador.
*un baño en el mar un día de calor
*una buena cena con los mejores amigos.
*las últimas hojas de una novela de intriga. Me paro siempre un tiempo antes de terminarla porque después me queda un pequeño vacío por no poder seguir leyendo

- Cinco xoguetes favoritos... de cando era pequena:
mis hermanos y primos eran el mejor juguete, luego supongo que la bici, ah! y la nancy con sus glamourosos vestiditos, la pelota para jugar al brilé y la goma y cuerda para jugar en la calle de mi casa cuando no había coches y los niños jugábamos en plena rue
- Tres persoas afortunadas para que fagan o mesmo.
no sé porque a quien se lo puedo mandar aún mira el blog menos que yo, así que no lo verán.sorry!

martrolas -

Xa contestei, pasa cando queiras a ver as respostas.
Moito me molan estas historias.

mariña -

Máis importante me sinto eu sendo invitada; así que moitísimas grazas de novo polo detalle!!!

kaka -

mola, síntome importante ao observar que as miñas invitacións sempre son atendidas... e claro, iso fai que che siga invitando... por iso, se por calquera asunto pois non pode ser, dismo e fago unha tregua neste sentido.

Veña, ánimo e sen máis...